Untuk Makluman semua no hp 0194582016 tidak dapat digunakan buat sementara waktu, sekiranya ada sebarang pertanyaan tentang produk, skin consultation boleh wassap ke (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Harap Maklum, Sekian Terima Kasih...

Wednesday, January 25, 2017

Tip kenali jenis kulit anda sebelum memilih SKINCARE.

Selamat pagi semua...💋
produk mary kay



Sharing for today .


sebelum memilih SKINCARE kita  WAJIB tahu  dahulu jenis kulit kita yerrr
.
KENALI JENIS KULIT ANDA??


Mary Kay telah membangunkan pelbagai jenis produk penjagaan kulit untuk memenuhi keperluan unik kulit anda. Biar saya jelaskan jenis-jenis kulit anda. Secara asasnya, terdapat empat jenis kulit:

🌸Kulit kering : kulit kering salalu berasa ketat dan mungkin disertai garis-garis halus. Porinya lebih kecil tetapi kulit berasa kering dan kasar jika disentuh. Keperluan utama kulit kering adalah menambahkan lembabkan dan menghidrat semula kulit begi mengurangkan kedutan dan pengelupasan.

🌸Kulit normal : kulit normal kelihatan licin, halus serta mempunyai nada kulit yang sihat. Tekstur kulitnya halus dan porinya tidak ketara. Tumpuan untuk kulit normal adalah mengekalkan keseimbanganlembapan supaya kulit kekal sihat.
.
🌸Kulit berminyak : ciri-ciri kulit berminyak adalah ketara; porinya kasar dan kulit kelihatan berkilat. Sebumnya berlebihan menyebabkan pori tersumbat dan berjerawat. Tumpuannya adalah untuk mengawal penghasilan sebum dan membersihkan pori yang tersumbat dengan kotoran dan minyak berlebihan.
.
🌸Kulit kombinasi : jenis kulit ini agak lazim. Kulit jenis ini agak normal kecuali kawasan zon T adalah berminyak sementara kawasan lain di muka adalah kering atau normal.tumpuan bagi kulit jenis ini adalah memastikan kulit sihat dan seimbang dengan menghidratkan kawasan kering dan mengawal tempat yang berminyak.
.
“Bolehkah anda kenal pasti jenis kulit anda? Memilih produk penjagaan kulit yang betul dan focus pada regimen penjagaan kulit yang betul akan menghasilkan keputusan yang terbaik. Sekarang, marilah kita mengenal pasti satu regimen penjagaan kulit yang khusus untuk jenis kulit dan keperluan kulit anda.”

Need advice and free consultation...pm sis ok

 
AYZZA ALYAS
Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia
 
  SMS/Whatsapp :
 
019-4582016
for FREE :
@Consultation @Skincare Class @Makeup Class

No comments:

Post a Comment